Figyelem! Lezárult a karácsonyi előrendelés, idén nem tudunk több rendelést fogadni. Az üzletben a készlet erejéig elérhetőek még floráriumjaink. Köszönjük a megértést! :)

                                                 

Figyelem! Lezárult a karácsonyi előrendelés, idén nem tudunk több rendelést fogadni. Az üzletben a készlet erejéig elérhetőek még floráriumjaink. Köszönjük a megértést! :)

                                                 

Rendelési információ

A 2022. XIII. törvény 5. § (1) bekezdés g) pontja értelmében, mint egyéni KATÁS kisvállalkozó nincs lehetőség vállalkozások/cégek felé történő számlakiállításra. Kizárólag természetes személyeknek áll módomban számlát kiállítani. Köszönöm a megértést!

Hogyan adhatok le megrendelést?
Rendelés leadására webáruházunkban van lehetőség.
Egyéni ötleteket is szívesen megvalósítunk, ez esetben írj email-t nekünk.


Mennyi időt vesz igénybe a megrendelés teljesítése?
A megrendeléseket igyekszünk minél előbb elkészíteni. Legkésőbb 2 hét.
A megrendelés teljesítése függ az adott rendeléstől. Lehet csak pár napot kell várnod.
Ha rendelésedet nem "minél előbb" szeretnéd átvenni, hanem később, mint 1 hét akkor írd meg nekünk e-mailben/mondd el telefonon, vagy a megrendelésnél a megjegyzés rovatban kérjük tüntesd fel!
Törekszünk arra, hogy minden speciális kérésnek eleget tegyünk!

Mit jelent, hogy előrendelhető a termék?

Az előrendelthető termékeket el kell készíteni még, nincsenek készleten az üzletben. Ezek elkészítési ideje a megrendeléstől számított 2 naptól 2 hétig terjedhet. Hogyha pontos dátumra szeretnéd kérni a floráriumot, kérjük tüntesd ezt fel a Megjegyés résznél a rendelés leadásánál.

Mit jelent, hogy "üzletben elérhető x db"?

Ez azt jelenti, hogy éppen az üzletünkben annyi darab van kint a polcon az adott termékből. Ezek átvehetőek azonnal személyesen nyitvatartási időben.

Kérhetem pontos dátumra a termék elkészítését?

Természtesen. Ezt a rendelés leadasánál a Megjegyzés részbe írd bele. Kérjük vedd figyelembe ilyenkor a nyitvatartásunkat is! Amennyiben az általad írd dátum valamiért nem felel meg, mindeképp értesítünk.

A kiszemelt terméket nem tudom kosárba helyezni. Ilyenkor mi a teendő?

A kosárba nem helyezhető termékek pillanatnyilag nincsenek készleten. Igyekszünk ezeket mielőbb újra beszerezni, ezért ha ilyet rendelnél, írd meg nekünk e-mailben, és mi tájékoztatunk a termék újbóli rendelkezésre állásának idejéről, és ha szeretnéd, azonnal fel is vesszük előrendelésedet!

Hogyan fizethetek?

Átvételkor készpénzben vagy bankártyával, valamint előre utalásra is van lehetőség.
Banki átutalás esetén a rendelés megerősítéséről küldött e-mailben megadjuk az utaláshoz szükséges adatokat.

Hogyan és mikor vehetem át személyesen a rendelésemet?

A florárium elkészüléséről mindenképpen e-mailt küldünk, ezt kérjük minden esetben várd meg! Ez után a nyitvatartási időben bármikor átveheted az általad rendelt terméke(ke)t.
Az átvételre 1 hét áll rendelkezésedre, ha 1 hét után sem jössz el érte és nem jelzel nekünk semmilyen formában, hogy igényt tartasz a rendelésedre, úgy azt töröljük és utána a boltban bárki megvásárolhatja.


Más is átveheti helyettem a csomagot?

Abszolút!
Csak kérünk, hogy az általad küldött személyt tájékoztasd arról, hogy mit is kell átvennie (hogy ne érje váratlanul a törékeny üveg szállítása).

Van házhozszállítás?

A termékeink jellegéből adódóan sajnos nem tudjuk megoldani a házhozszállítást.

Minden florárium más és más, egyik sem ugyanolyan, így lehetnek eltérések a képeken szereplő floráriumok és az átvett floráriumok között az állandóan változó növénykészlet miatt. Amennyiben konkrét kérésed van mindenképpen jelezd felénk.